ငါးပစ္ဂိမ္းတြင္အႏိုင္ရေစမည့္ဗ်ဴဟာမ်ား
အခုဆိုရင္ ျမန္မာႏိုင္ငံမွာ ငါးပစ္ဂိမ္း ကစားသူေတြ တျဖည္းျဖည္းနဲ႔မ်ားလာပါၿပီ။ ေနာက္ပိုင္းမွာ ငါးပစ္ဂိမ္းပံုစံေတြလည္းအမ်ိဳးမ်ိဳးထြက္လာပါတယ္။ ဒါေပမယ့္သူ႔ရဲ႕ အမွတ္ေပးပံုေတြကေတာ့အမ်ားအားျဖင့္ တူၾကပါတယ္။ ငါးပစ္ဂိမ္းအေၾကာင္းေရးထားတဲ့စာေတြ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားဖတ္ဖူးေပမယ့္ အျဖစ္သေဘာမ်ိဳးေရးၾကတာမ်ားပါတယ္ အတြင္းက်က်ေရးထားတယ္ရယ္လို႔သိပ္မေတြ႔ရဘူး။ ေနာက္ၿပီးတစ္ခ်ိဳ႕ကလည္း မွားယြင္းတဲ့အေၾကာင္းအရာေတြကို မွ်ေဝထားတတ္တယ္ သူတို႔ကိုယ္တိုင္ကလည္း မွားယြင္းစြာသိထားၾကလို႔ပါ။ ကြ်န္ေတာ္ငါးပစ္ဂိမ္းကစားလာတာ 3 ႏွစ္ေလာက္ရွိၿပီျဖစ္ၿပီး ငါးပစ္ဂိမ္းခံုျပင္တဲ့စက္ျပင္ဆရာေတြနဲ႔လည္း အနည္းငယ္သိကြ်မ္းၿပီးစကားေျပာဖူးပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ဒီေန႔ ငါးပစ္ဂိမ္းအေၾကာင္းအမွန္အကန္မ်ားကို မွ်ေဝခ်င္ပါတယ္ဗ်ာ။ ဒီ့ထက္ပိုၿပီးသိခ်င္တယ္ဆိုရင္လည္း google မွာအေသးစိတ္ရွာဖတ္လို႔ရပါတယ္။
ငါးပစ္ဂိမ္းရဲ႕သေဘာတရား
ငါးပစ္ဂိမ္း မွာပံုမွန္အားျဖင့္ သေဘာတရားႏွစ္ခုပံုစံနဲ႔ လည္ပတ္ပါတယ္။ အဲ့သေဘာတရားႏွစ္မ်ိဳးကေတာ့ Pumping Rate & Stock ဆိုတဲ့သေဘာတရားမ်ားပါ။ Pumping Rate အေၾကာင္းကိုနားလည္ေအာင္ေျပာရမယ္ဆိုရင္ ဥပမာကစားသမားတစ္ဦးက အမွတ္ 100 ပစ္လိုက္ၿပီဆိုရင္ System အတြက္အမွတ္အနည္းငယ္ခ်န္ၿပီး က်န္တဲ့အေရအတြက္ကိုပဲျပန္ေလ်ာ္တတ္ပါတယ္။ Stock ရဲ႕သေဘာတရားကေတာ့ ဂိမ္းစတင္လည္ပတ္တဲ့အခ်ိန္ကစၿပီး အကန္႔အသတ္တစ္ခုထားထားပါတယ္ ဥပမာေျပာရရင္ ဂိမ္းစတင္လည္ပတ္တဲ့ အခ်ိန္မွာ ေလ်ာ္မွတ္ကို အမွတ္ 1000 ကေနစေလ်ာ္ဖို႔ System ကသတ္မွတ္ထားပါတယ္။ ဒီအခ်ိန္မွာ ကစားသမား A က အမွတ္ 500 ႏိုင္သြားတယ္ဆိုပါစို႔ ဒါဆိုေနာက္ကစားသမားေတြအတြက္ အမွတ္ေပးဖို႔ ရာခိုင္ႏႈန္းပိုနည္းသြားပါတယ္။ ၿပီးေတာ့ကစားသမား B နဲ႔ C ကတစ္ေယာက္ကို အမွတ္ 500 စီရံႈးသြားတယ္ထားလိုက္ပါစို႔ ဒီခ်ိန္မွာဆိုရင္ System ရဲ႕ Stock က 1000-500+500+500=1500 ျဖစ္သြားပါတယ္။ ဒီအခ်ိန္မွာ System ကအမွတ္ပိုေပးႏိုင္တဲ့အခ်ိန္ေကာင္းျဖစ္ေနပါၿပီ ဆိုလိုခ်င္တာက အဲ့လိုအေျခအေနမွာသြားေဆာ့မယ္ဆိုရင္ အႏိုင္ရဖို႔ျဖစ္ႏိုင္ေျခမ်ားပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ငါးပစ္ဂိမ္းကစားတဲ့အခါမွာ တျခားကစားသမားေတြရဲ႕ အရံႈးအႏိုင္အေျခအေနကိုလည္း သံုးသပ္ဖို႔လိုအပ္ပါတယ္။ တကယ္လို႔တျခားကစားေတြအရမ္းႏိုင္ေနတယ္ဆိုရင္ေတာ့ သင့္အေနနဲ႔ ငါးပစ္ဖို႔ခဏေစာင့္ဆိုင္းသင့္ၿပီလို႔ထင္ပါတယ္။
ကစားသမား A ကအမွတ္အမ်ားႀကီးရံႈးထားလို႔ ကိုယ္သြားေဆာ့တဲ့အခ်ိန္ႏိုင္ကိုႏိုင္မယ္လို႔လည္း ပံုေသတြက္လို႔မရပါဘူး။ တစ္ခါတစ္ေလ System က Stock ကို 0 ကေနျပန္စတာလည္းျဖစ္တတ္ပါတယ္ အေၾကာင္းကေတာ့ စားၿပီးရင္ေလ်ာ္တယ္ ေလ်ာ္ၿပီးရင္စားတယ္ဆိုၿပီး အၿမဲတမ္းပံုေသႀကီးပဲသြားေနရင္ ကစားသမားေတြအတြက္ ခန္႔မွန္းဖို႔အရမ္းလြယ္ကူေစလို႔ပါ။ ဒါေပမယ့္ အဲ့လိုမ်ိဳး 0 ကေနျပန္စတဲ့အေျခအေနကေတာ့ရွားပါးတယ္ တစ္ခါတစ္ေလမွျဖစ္တတ္တာပါ။
ငါးပစ္ဂိမ္းကိုပံုမွန္အားျဖင့္ အပိုင္းဘယ္ႏွစ္ပိုင္းခြဲထားသလဲ ?
ငါးပစ္ဂိမ္း မွာပံုမွန္အားျဖင့္ " ေလ်ာ္တဲ့အေျခအေန" ၊ " စားတဲ့အေျခအေန " ၊ " မေလ်ာ္မစားဘဲၿငိမ္ေနတဲ့အေျခအေန " ဆိုၿပီး 3 ပိုင္းခြဲထားပါတယ္။ စားတဲ့အေျခအေနမွာဆိုရင္ေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တို႔ဘယ္လိုပဲပစ္ပစ္ငါးေတြကမေသပါဘူး။ မေလ်ာ္မစားအေျခအေနမွာကေတာ့ ႏိုင္လည္းမႏိုင္ဘူး ရံႈးလည္းမရံႈးတဲ့အေျခအေနမ်ိဳးမွာပဲလည္ေနတတ္ပါတယ္။ ေလ်ာ္တဲ့အေျခအေနမွာကေတာ့ မ်က္စိမွိတ္ပစ္ရင္ေတာင္ငါေတြေသၿပီး ႏိုင္ေနတတ္ျပန္ပါေရာ။ ငါးပစ္ရဲ႕သေဘာတရားကေတာ့ တျခားလူေတြရဲ႕ရံႈးတဲ့အမွတ္ကို System ကအရင္စားၿပီးမွ ကစားသမားေတြဘက္ကိုစုၿပံဳၿပီး ျပန္ေလ်ာ္တတ္ပါတယ္ ဘာေၾကာင့္လဲဆိုေတာ့ ဒီလိုလုပ္ျခင္းအားျဖင့္ ကစားသမားေတြရဲ႕ေဆာ့ခ်င္စိတ္ကို ပိုၿပီးလႈံ႔ေဆာ္ေပးပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္သင္ႏိုင္တဲ့အမွတ္က တျခားကစားသမားေတြရဲ႕ရံႈးတဲ့အမွတ္ပဲျဖစ္ပါတယ္။ ေနာက္ဆံုးျခံဳေျပာရရင္ System အတြက္ကအၿမဲတမ္းအမွတ္ခ်န္ထားတတ္ပါတယ္။ အမွတ္အမ်ားႀကီးေလ်ာ္ေပးတဲ့အခ်ိန္မွာေတာ့ ငါးေတြကေသလြယ္ေနေတာ့ သိပ္ကိုအားရေက်နပ္ဖြယ္ေကာင္းၿပီး ကိုယ့္ဆီကျပန္စားတဲ့အခ်ိန္ေရာက္လာေတာ့ ဘယ္ခ်ိန္မွာမ်ားျပန္ေလ်ာ္ေပးမလဲဆိုၿပီး ေဆာ့ရင္းေဆာ့ရင္းနဲ႔ အရွိန္မသပ္ႏိုင္ေတာ့ပဲပိုပိုၿပီး ရံႈးသြားတတ္ပါတယ္။ကစားသမား A ကအမွတ္အမ်ားႀကီးရံႈးထားလို႔ ကိုယ္သြားေဆာ့တဲ့အခ်ိန္ႏိုင္ကိုႏိုင္မယ္လို႔လည္း ပံုေသတြက္လို႔မရပါဘူး။ တစ္ခါတစ္ေလ System က Stock ကို 0 ကေနျပန္စတာလည္းျဖစ္တတ္ပါတယ္ အေၾကာင္းကေတာ့ စားၿပီးရင္ေလ်ာ္တယ္ ေလ်ာ္ၿပီးရင္စားတယ္ဆိုၿပီး အၿမဲတမ္းပံုေသႀကီးပဲသြားေနရင္ ကစားသမားေတြအတြက္ ခန္႔မွန္းဖို႔အရမ္းလြယ္ကူေစလို႔ပါ။ ဒါေပမယ့္ အဲ့လိုမ်ိဳး 0 ကေနျပန္စတဲ့အေျခအေနကေတာ့ရွားပါးတယ္ တစ္ခါတစ္ေလမွျဖစ္တတ္တာပါ။
Thanks A Lot.
ReplyDeleteI hope tell about the games's secret.
VIP1
Delete09259873751
DeleteCan
ReplyDelete